martes, 28 de febrero de 2012

Manifestació 29-F!!



Hola a tothom, os volia recordar que demà tenima la manifestació a les 12:30h. a Pl. Universitat, em quedat a les a les 11h. a l'estació de Renfe del Prat; dir-vos que pot  venir tothom que vulgui, de moment som gent del IES Estany de la Ricarda i del IES Salvador Dalí. També heu de tenir en compte que em de lluitar pels nostres drets i interessos, i no fer vaga per poder quedar-se a casa i així perdre un dia de classe, em de sortir al carrer i manifestar-nos, si ens quedem a casa no farem res!
Si demà feu fotos i me les voleu enviar, aquestes seran publicades al blog i en la nostra pàgina de Facebook.





Foto de la pancarta que em fet aquesta tarda per portar-la a totes les manifestacions a les que assistirem. Demà a les 9:45h. em trucaran de la Ràdio del Prat i el Divendres de 9 a 10 de la nit em trucaran de Ràdio St. Vicenç dels Horts. Gràcies a tots els companys que estan implicant-se en el nostre projecte, tant a professors com a alumnes, una abraçada companys!

No hay comentarios:

Publicar un comentario